Fremen Szövetség

A Fremen-kláncsalád hivatalos blogja. A blogban igyekszünk minden érdekességet, fontos információt megosztani veletek a játékkal, klántalálkozókkal, és minden mással kapcsolatban.

Travianos blogok

Friss topikok

  • helena1: Sziasztok! huhhhh... miről maradtam le... Gratulálok nektek! Kérlek, legközelebb szóljatok, én me... (2009.06.20. 15:27) Győzelmi videó, és szerverzáró buli
  • kovácspéterke: Ez nem gépelési hiba, hanem túl nagy egó :D. (2009.02.23. 16:50) Elkészült a videóóóó!!!
  • lt. worf: Hát de Tivald, én Borg vagyok/voltam, és ebből: "Igen, igazából ara céloztam, hogy rengeteg olyan... (2009.02.19. 14:34) Éjszakai móka
  • Winesack: A kíséretem (testőrségem?) hamar lelépett, de azért én jól éreztem magam. Remélem a mi bulinkon is... (2009.02.16. 08:55) Szerverzáró buli és Fremen póló
  • Winesack: Muszáj volt, már nem volt elég a nikotintapasz. ;) (2009.02.08. 18:38) Segédanyagok

Linkblog

2008.12.08. 23:30 Winesack

Végjáték (sokadszor)

Sziasztok!

Új nap, új körlevél. :P
Na jó, próbálom tartani a 2-3 napos szüneteket. ;)

Megint eszünkbe jutott néhány fontos dolog.
Illetve van olyan, amit újra szeretnénk kihangsúlyozni.

1. Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy önállóan ne induljon natart ütni, csodát foglalni. Akár sikeres, akár sikertelen az akció, hónapok munkáját döntheted romba vele. Ha dúl benned a tettvágy, ne aggódj, szervezés alatt vannak az akciók, egyetlen katona sem fog végelgyengülésben meghalni. :)

Ugyanígy csak kérésre küldjetek védelmet vagy búzát/nyersit akár a csodához, akár a tekercstároló falvakba.


2. Már szó volt róla, de aki vállalja, hogy valamelyik világcsoda mellé NPC falut telepít, és gyártja benne a búzát, az jelentkezzen Lord Heckman -nál. December 18-ra pedig mindenki rendelkezzen legalább 3 telepessel és elegendő kultúrponttal!


3. A jelszavatokra nagyon ügyeljetek, rendszeresen cseréljétek, és SOHA ne jegyeztessétek meg a géppel. Kilépéskor pedig tapossatok a "» Cookie-k törlése" feliratra.


4. A csoda nevére nem sok javaslat érkezett. 38 legalábbis egy 7-800 tagot számláló kláncsaládban semmiképpen nem az. Ha valakinek van még valami fergeteges ötlete, az nyugodtan keressen meg engem.


Üdvözlettel:
Winesack

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://frementravian.blog.hu/api/trackback/id/tr16812308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása