Fremen Szövetség

A Fremen-kláncsalád hivatalos blogja. A blogban igyekszünk minden érdekességet, fontos információt megosztani veletek a játékkal, klántalálkozókkal, és minden mással kapcsolatban.

Travianos blogok

Friss topikok

  • helena1: Sziasztok! huhhhh... miről maradtam le... Gratulálok nektek! Kérlek, legközelebb szóljatok, én me... (2009.06.20. 15:27) Győzelmi videó, és szerverzáró buli
  • kovácspéterke: Ez nem gépelési hiba, hanem túl nagy egó :D. (2009.02.23. 16:50) Elkészült a videóóóó!!!
  • lt. worf: Hát de Tivald, én Borg vagyok/voltam, és ebből: "Igen, igazából ara céloztam, hogy rengeteg olyan... (2009.02.19. 14:34) Éjszakai móka
  • Winesack: A kíséretem (testőrségem?) hamar lelépett, de azért én jól éreztem magam. Remélem a mi bulinkon is... (2009.02.16. 08:55) Szerverzáró buli és Fremen póló
  • Winesack: Muszáj volt, már nem volt elég a nikotintapasz. ;) (2009.02.08. 18:38) Segédanyagok

Linkblog

2009.01.28. 21:00 Winesack

Szerverzáró buli és Fremen póló

Kedves Tagok, Szövetségesek, Támogatók!

Az előzetes felmérés és a megerősítés után eldőlt, hogy

2009. február 21-én 16:00-tól hajnali 4:00-ig

szerverzáró bulit tartunk az alábbi címen:

Zappa Caffe Éterem
1088. Budapest, Mikszáth Kálmán tér 2.

http://www.zappacaffe.hu/


Akik eddig már jeletkeztek nálam azoknak köszönöm - beírtam őket a táblázat JÖVÖK- rovatába.

Akik még nem jelenkeztek semmiről nem maradtak le, egy levél nekem (Exact Fremen-U) és máris szeretettel várjuk az illetőt! Nyugodtan gyere családtaggal -ha gondolod- a rendezvény ebből a szempontból nem zártkörű.

Mint ahogy írtam már, a klántalálkozó nem egy "diploma osztó" utáni siker vacsora, ahol a "győzelmet" kell ünnepelni, de nem is egy "halotti tor" ahol a "veszteség" miatt gyűlnek össze az emberek sírni. Sőt még csak arra sem szolgál, hogy az esetlegesen felgyülemlett sérelmeinket itt vezessük le!

A klántalálkozó arról szól, hogy a mi SZÖVETSÉGÜNK és támogatóink közel egy évet (fél évet, pár hónapot, ..., ki mennyit) együtt játszott, egymásért álltunk ki, és együtt fejezzük be ezt a játékot. Azt gondolom a nevünket megismerte a szerver, talán nem keveset tettünk le itt az asztalra.

Voltak év közben csodás vagy kevésbé sikeres eseményeink, s ezeket itt mind meg lehet beszélni. Végre megismerheted azt akivel adabszurdum a 7x7-es kockában naponta beszélgettél, vagy épp képletes "vezetőidet", netán már ismerős barátodat.

Koccinthatunk egy jót ezzel-azzal, ehetünk egy finom vacsorát közösen, s netán szóba kerülhet egy esetleges következő szerveren való együttes részvétel.

Tehát minden meghívottat szeretettel várunk!

 

Fremen szövetségi pólók:

Mivel többen kértétek, ismét lesz lehetőség fremenes pólót csináltatni, melyet a szerverzáró bulin tudtok majd átvenni.

Az ára nem változott, minket nem érint a gazdasági válság. :)

A színes emblémás fehér póló (transzfernyomásos) egységára 1520.- Ft.
A fehér emblémás fekete pólóé (flex fóliás) 1720.- Ft.

http://href.hu/x/764j

Az igényeket Winesack -nek küldjétek, mérettel, darabszámmal, illetve azt is írjátok meg, hogy kértek-e rá nevet, vagy nem. (A név az áron nem változtat.)

 

A Fremen Központi Vezetés nevében:
Exact

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://frementravian.blog.hu/api/trackback/id/tr74909207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord heckman 2009.01.29. 09:31:42

Nálunk voltak a nyerő lapok? :P

Lord heckman 2009.01.29. 13:28:23

@Winesack:

Jaaj Wini, ne értetlenkeggyé má itte összevissza! :-)

Winesack 2009.01.29. 14:00:37

Pedig abban nagyon jó vagyok. :)

(De közben beugrott, mire gondolhatsz, ha a pólós részre reagáltál...)

NAGYBIVALY-N.B.- 2009.02.04. 14:34:16

Nehogy feledésbe merüljön...ide is tessék írni.ja és az előző héten berúgott,és 21.-ére kijózanodó Borgosoknak nem kell utazgatniuk:D

Winesack 2009.02.04. 14:39:20

Akkor nekem sem, mert én megyek 14-én is. :)

NAGYBIVALY-N.B.- 2009.02.04. 15:01:06

@Winesack: Annyi eszed/erőd legyen,hogy olyan helyen húzd meg magad addig míg oda nem érünk,hogy a sok ital - amit a Borgosok nem bírtak meginni - is elférjen:)

Winesack 2009.02.04. 15:15:10

@NAGYBIVALY-N.B.-:
Nem ismerem annyira a BORG-osokat, de nem olyanoknak tűntek, akik után sok pia maradna. :P

Igor (BORG) 2009.02.04. 18:12:14

nemlesz maradék. Asszimilálunk minden folyadékot. :D

gratula gyerekek!

Winesack 2009.02.04. 19:43:00

@Igor (BORG):
Ugye megmondtam. Főleg, hogy én is besegítek. :P

Letant szenátor 2009.02.12. 09:00:39

Nem feltétlenül kell Winesack-ot egyedül hagyni;) El lehet kísérni:D:D

Winesack 2009.02.16. 08:55:39

A kíséretem (testőrségem?) hamar lelépett, de azért én jól éreztem magam. Remélem a mi bulinkon is legalább ilyen jó lesz a hangulat. :)
süti beállítások módosítása