Fremen Szövetség

A Fremen-kláncsalád hivatalos blogja. A blogban igyekszünk minden érdekességet, fontos információt megosztani veletek a játékkal, klántalálkozókkal, és minden mással kapcsolatban.

Travianos blogok

Friss topikok

  • helena1: Sziasztok! huhhhh... miről maradtam le... Gratulálok nektek! Kérlek, legközelebb szóljatok, én me... (2009.06.20. 15:27) Győzelmi videó, és szerverzáró buli
  • kovácspéterke: Ez nem gépelési hiba, hanem túl nagy egó :D. (2009.02.23. 16:50) Elkészült a videóóóó!!!
  • lt. worf: Hát de Tivald, én Borg vagyok/voltam, és ebből: "Igen, igazából ara céloztam, hogy rengeteg olyan... (2009.02.19. 14:34) Éjszakai móka
  • Winesack: A kíséretem (testőrségem?) hamar lelépett, de azért én jól éreztem magam. Remélem a mi bulinkon is... (2009.02.16. 08:55) Szerverzáró buli és Fremen póló
  • Winesack: Muszáj volt, már nem volt elég a nikotintapasz. ;) (2009.02.08. 18:38) Segédanyagok

Linkblog

2009.01.29. 09:00 Winesack

Visszaszámlálás indul...

Sziasztok!

Mivel már nincs túl sok hátra a szerverből, egy nem teljes körű, de lényegében összefoglaló videóval szeretnénk nektek kedveskedni, hogy lássátok egyben,
2008. december 18-ától azt, amit véghez vittünk, vittetek idáig:

https://www.youtube.com/watch?v=XeXId7SmbtE



A végjáték utolsó hajrájában vagyunk, össze kell szednünk minden erőnket, bármilyen unalmasnak is tűnik számotokra a védő, illetve búzaküldés, annál fontosabb!

Nem látványos, de enélkül elbukunk. Minden faluból folyamatosan küldjétek,
mint eddig, MINDENT BELE jeligére! :)

 

Hajrá Fremen, hajrá KÉP-klánok, hajrá IND-klánok! És persze hajrá BORG! :)
Azaz hajrá Rednecks!

A Fremen Központi Vezetés nevében:
Tünde

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://frementravian.blog.hu/api/trackback/id/tr4909789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Winesack 2009.01.29. 09:47:14

A szöveget nem is én írtam, csak Zy10 arra játszik, hogy fizetek neki egy sört a klántalin, amiért feltűntetett. :P

Amúgy nekem tetszett, remélem nem vagyok vele egyedül.

Aki kimaradt, ne aggódjon! A szerverzáró videó sokkal(!!!) hosszabb lesz, belerakunk mindent, amit csak tudunk.

Zy10 2009.01.29. 10:00:34

A szöveget sokan írták rajtad kívül de megnyugtatok mindenkit MINDENKI jön nekem egy sörrel :) Nagyon jó buli lesz már látom. (Csak azért kérek sört mert biztosítani kell a fogyasztást is :D)

Winesack 2009.01.29. 10:02:21

Akkor megnyugodtan, nem csak nekem kell mindenkivel innom. :)))

NAGYBIVALY-N.B.- 2009.01.29. 11:38:45

Nyugi srácok...ne aggódjatok!Wini tudod, mindent megteszek ,hogy ezeket a "peroblémakat" megoldjuk.
Ráadásul ez nemcsak a sörre,hanem a páleszre is vonatkozik....:D:D

kovácspéterke 2009.01.29. 11:47:41

Nagyon jó kis összevágás volt :)!

Lelkesítő!

Hajrá, hajrá!

Lord heckman 2009.01.29. 13:27:32

Csak nehogy megint úgy járjunk, mint a múltkor :D

VégzeT Embere 2009.01.29. 14:38:48

:)
A végén a zenét félbehagyni....
Nem lett volna anyagotok kitölteni ? :P
Bár sajnálom , hogy az AHA csoda 50.szintig sem jutott , a játék biztosan érdekesebb lett volna ha az egyik "nagy" kutya is benne van .
De ez a győzelmét az ÉSZ v Fremen v BORG-nak nem fogja kisebbíteni , voltak azért szép csapatok , grat a készítőknek

Winesack 2009.01.29. 14:43:51

@VégzeT Embere:
Ez amolyan "szárnypróbálgatás" volt. Nyilván lehetne rajta finomítani, de nagyon rövid idő alatt készítette el Zy10. Elsőfilmesként szerintem kifejezetten jó munkát végzett.

Papasz 2009.01.29. 16:46:03

Respect!!!
Mind zeneileg, mind tartalmilag ott van a toppon, ha a történelemben ilyen propagandafilm készítője lett volna egy-két elmeháborodottnak, ki tudja hol tartana a világ :D
Nekem nagyon tetszik!

fullazz1 2009.01.29. 18:37:23

@Zy10:

Én nem jövök neked! ;)

Majd te lepasszolhatsz nekem 1-1sört, mert a kezed alá dolgoztam a sok-sok loggal, közben még búzát meg anyagot is intéztem, és persze szintet is kellett húznom! ;)

Zy10 2009.01.29. 23:12:56

Hát majd párat átadok! De előtte te mindenkinek szólsz hogy ugye tudod hogy tartozol egy sötrrel :D
Így biztos lesz elég :D
süti beállítások módosítása