Fremen Szövetség

A Fremen-kláncsalád hivatalos blogja. A blogban igyekszünk minden érdekességet, fontos információt megosztani veletek a játékkal, klántalálkozókkal, és minden mással kapcsolatban.

Travianos blogok

Friss topikok

  • helena1: Sziasztok! huhhhh... miről maradtam le... Gratulálok nektek! Kérlek, legközelebb szóljatok, én me... (2009.06.20. 15:27) Győzelmi videó, és szerverzáró buli
  • kovácspéterke: Ez nem gépelési hiba, hanem túl nagy egó :D. (2009.02.23. 16:50) Elkészült a videóóóó!!!
  • lt. worf: Hát de Tivald, én Borg vagyok/voltam, és ebből: "Igen, igazából ara céloztam, hogy rengeteg olyan... (2009.02.19. 14:34) Éjszakai móka
  • Winesack: A kíséretem (testőrségem?) hamar lelépett, de azért én jól éreztem magam. Remélem a mi bulinkon is... (2009.02.16. 08:55) Szerverzáró buli és Fremen póló
  • Winesack: Muszáj volt, már nem volt elég a nikotintapasz. ;) (2009.02.08. 18:38) Segédanyagok

Linkblog

2009.01.12. 15:30 Winesack

Tekercsszerzés az AHA-tól, BORG módra

Sziasztok!

Bár nem szoktuk a BORG-gal egymás akcióit reklámozni, most kivételt teszünk. A mai napon hatalmas bravúrral (és egy ügyes trükkel) cabal elhozta az AHA egyetlen tekercsét.

http://travilog.org.ua/hu/7461520/2795789f00f3d9d24e540a705fdb8b20

A trükk lényege annyi, hogy a sereget az ember főfaluból indítja, ahol ugye elvileg nem lehet kincseskamra, így alapesetben nem jelent veszélyt. De ha a beérkezés előtt pár perccel másik falut nevezünk ki főfalunak, ebben pedig felaranyozzuk a kincstárat, meglephetjük az ellenfelet.

Szeretnénk őszintén gratulálni a sikeres akcióhoz, amihez a szellemi tőkét Lord Heckman és kfa, a tökéletes kivitelezést pedig cabal biztosította.


Hajrá Fremen, hajrá KÉP-klánok, hajrá IND-klánok! És persze hajrá BORG! :)

A Fremen Központi Vezetés nevében:
Winesack

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://frementravian.blog.hu/api/trackback/id/tr12873006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsom · http://www.focitipp.com 2009.01.12. 16:12:26

grat! :)

De hol voltak a védők? Vagy volt elötte tisztogatás? Arról nincsenek logok?

Winesack 2009.01.12. 17:30:21

Ha utaztatod a tekercset, akkor nem kellenek védők. Csak tovább kell vinni, mielőtt megérkezik valaki...

Beck Tamás 2009.01.12. 21:16:26

Nem védték, és az utaztatás is elmaradt...

Makai 2009.01.13. 13:17:54

Nem vagyok ahás, de az egész fremen kláncsalád a Z kivételével egy undorito eltaposni való kis féreg...

Creideiki 2009.01.13. 13:40:47

Kedves Maki!
Köszönjük a véleményedet. Látod minden rosszban van valami jó.
Gyere máskor is.

Winesack 2009.01.13. 15:00:44

Még jó, hogy vannak ilyen jó emberismerők. Bekötött szemmel is megállapítják 7-800 játékosról, hogy erkölcsileg nullák.

anti76 2009.01.13. 15:44:50

Tisztelt Mindenki!

Tegnap a GO! vezetése úgy döntött, hogy nem kíván tovább az AHA-kláncsalád részeként, tovább játszani, A tegnapi (és részben az idei) történések miatt.

Az AHA vezetése folyamatosan hitegetett minket, hogy minden rendben lesz a csodával/tekercsekkel kapcsolatban, mi nyugodtan támadhatunk, nusy adta is a célpontokat (pl. Csabee a fairway miatt), mi meg csak ezzekkel foglalkozva bízván az AHA-ban, hogy mások meg csak a csodával meg a tekercsekkel fognak törődni.
Nem az a baj, hogy hibáztak, az mindenkivel előfordul, de simán be akarták, adni, hogy mi erkölcsösebbek vagyunk mindenkinél, és ezért NEM kötünk szövit senkivel mert seggnyalás, még akkor is ha ÉSZ keresett meg minket egy ajánlattal, amit szerintem a jan. 2.-ai helyzet után, simán el lehetett volna fogadni. Amikor erélyesen érveltem emellett (durván, ha úgytetszik)letorkoltak, hogy milyen elvtelen vagyok, mert mindenáron nyerni akarok, és hogy az elv fontosabb mint a csoda különben is ez csak játék. (erre még visszatérek). Nem igaz. Ha mindenáron nyerni akarnék, akkor nem ÉSZ, hanem Fremen mellé állnék (lehet nem is fogadnák el), de nem nyerni, hanem VERSENYEZNI, akarunk és játszani, mi itt a GO! ban (azthiszem nem túlzás a többesszám), ami ugye csoda nélkül elég nehéz. A másodikai fiaskó után, volt sok tekercsszerzési próbálkozás (és lesz is biztos), sokban részt is vettem, ötletet is mondtam, hogy lehetne reálisan megcsinálni, de az se volt jó.

Hétfőn arra jöttem haza, hogy a borg az első (kétségkívül ügyes) próbálkozásra elvitte az egyszem tekercset, pitiáner védőt kiütve, és ezzel az AHA esélyei 1% ról NULLÁRA csökkentek. Aki ezek után nem gondolkodik el, hogy milyen a szövetség vezetése, az egész egyszerűen NEM HAJLANDÓ gondolkodni!

A végső lökést Nusy zsaroló levele adta meg, amit mint fővezér, ez egész AHA nevében tette, tehát minden AHA -tag nevében. Én ezt mégse az AHA vezetéstől tudtam meg, hanem az ÉSZ mutatta meg, és amikor be mertem tenni a skype-szobánkba és kommentet is fűztem hozzá, kiraktak a vezetőiből (ahova ugyan később visszahívtak), és lázítónak meg ki tudja minek neveztek, és közben folyamatosan arról folyt a diskurzus, hogy a zsarolás egyenes dolog (ja persze, azért van benne a Btk.-ban), az ő erkölcsi magasságaikba nem érhet fel senki a szerveren, de még a travianban se. Nagyon éles, kemény vitában (de lehet a veszekedés jobb szó), fújták továbba mondókájukat, én meg a fentebb leírtakat mondtam, és újra és újra azzal intézték el, hogy csak játék, minek görcsölök.
Amikor kfa a villámaival imposztorkodott, felkeltem 1kor, 3kor, meg 5kor, hogy nehogy meglepjen, sok álmatlan éjszaka van (nem csak) mögöttem, nem akartam leégni, és úgy beköszönni a vezetőibe, hogy:"hali buktam a sereget, na mindegy csak játék, kit érdekel"
(kb minden rossz hírt ennyivel elintéztek).
Nem csak én, sokan mások is komoly erőfeszítéseket tettek az AHA-ért, nem fér a fejembe hogy lehet lerázni őket egy ilyen játék-dumával.Nekem nincsennek a szerveren ellenségeim, csak ellenfeleim, mégis a vezetés - akik szerint ez csak játék - szájából nemegyszer elhangzott, hogy ellenség, meghogy X szövetséget jobban utálom mint Y-t.

Archconanra mindenki emlékszik, nálunk is hozzájutott egy acc-hoz, amit szépen ki is törölt, kettőt zároltatott (erre nem térnék ki), én akkor egyből szóltam victóriának vigyázzanak vele, mert veszélyes ember, habár akkor még nem tudtam, pontosan mit tervez, vagyhogy tervez-e valamit egyáltalán. Legközelebb november végén jelentkezett, hogy ő biza csv-vel rendelkezik, és ÉSz csodára megy tűzszünet után, és kérte hozzam össze nusyval, amit meg is tettem. Nusy azt mondta nem foglalkozunk kavarógépekkel, az AHA nem épít rá semmit. Annyiban maradt a dolog, egészen szilveszterig, amikor archconan közölte, Fremenre megy mert nusy odaküldte, és bemásolta a levelét (ahhoz nusynak nem volt köze), és mondta, reméli ezért felbomlik a TM. Edy a blogon elszólta magát, és már megindult a kavarás/magyarázkodás, és ÉN kerestem meg winesack-et, hogy elmondjam ugyanezt, hogy ne a kémekkel meg ehhez hasonlókkal szarakodjunk, hanem öntsünk tiszta vizet a pohárba végre.

Szóval konkrétan a következőképpen fog kinézni a dolog:
A (O_o) ezentúl GO! lesz, és elfogadja ÉSZ ajánlatát a közös játékra. Minden AHA klán MNT-t kap természetesen, és a Fremen-Borg szövetséget továbbra is ellenfeleinknek tekintjük, és az ÉSz csodáit támogatjuk.
Nem azért ellenfelek ők, mert utáljuk őket, hanem mert versenyezni és játszani akarunk.
hogy ÉSz nem a legesélyesebb szövetség? Lehet. Hogy jobb lett volna AHA csodát támogatni? Jobb lett volna. Sokkal jobb. Az AHA esetleg nem akar MNT-t kötni? Lehet. Ész nem bízik bennünk? Természetes.
Több hónap háborúját nem lehet meg nem történté tenni. Bízom benne azonban, hogy a közös akciók, megmutatják, igenis lehet velük játszani, és azok az AHA tagok, akik a törlésen kívül még bármi értelmes dolgot szeretnének találni arra a rövidke időre, amíg a szerver tart, az játszon velünk.

Az AHAnak további jó játékot kívánok, remélem találnak vmi értelmes célt.

ogre

Beck Tamás 2009.01.13. 16:03:11

Meglepő fordulat, köszönjük az őszinteséget. Meglepő annyiban, hogy én a teljes AHA szövetség ÉSZ csodájának a támogatását tartottam volna logikus és szükségszerű lépésnek. Ezek szerint az AHA diplomácia továbbra sem áll a helyzet magaslatán.

Winesack 2009.01.13. 17:12:29

"a blogon elszólta magát, és már megindult a kavarás/magyarázkodás"

Szééép... :S


(Tiv: Van olyan, hogy AHA diplomácia?)

anti76 2009.01.13. 17:21:31

@Winesack: most mit mondjak...?
ez volt, nem szépítettem semmit.
gondolom arra gondoltok Edy nélkül nem szóltam volna. Lehet. Tényleg nem tudom. Abban viszont Biztos voltam, hogy eme agyszülemény hatására nem fog bomlani a TM. Sztem azért bomlott (most csak tippelek), mert versenyt akartok nem sim-ezni a végére...
Ha már az AHA-val nem lehet...

Winesack 2009.01.13. 17:30:14

@ogre76:
Legalább ti ketten bevállaltátok, és nem jöttetek ezzel a tarthatatlan morális maszlaggal, mint Nusy.

A szétválásnak több összetevője volt, ezt már sokan, sok helyen leírták. Nyilván a (NEM rossz értelemben vett!!!) közös ellenség (vagy jobb szó az ellenfél?) is összetartó erő volt egy ideig, aztán meg már nem. És sok más kisebb-nagyobb oka is volt. De azt szeretném elmondani, hogy mi komolyan gondoltuk, hogy a szerver végéig együtt maradunk. A kiváltó okok nélkül eszünk ágában sem lett volna "nagyobb izgalom" és "nagyobb dicsőség" miatt kilépni a TM-ből.

Kecsi 2009.01.14. 10:17:03

@Makai:
A kis majom :)
A szemünkben te is egy kis atka vagy.
Szeretjük az ilyen kis beszólogatókat.
Várom türelmetlenül a mocskolódásod kis felszopó barátom:D
süti beállítások módosítása