Fremen Szövetség

A Fremen-kláncsalád hivatalos blogja. A blogban igyekszünk minden érdekességet, fontos információt megosztani veletek a játékkal, klántalálkozókkal, és minden mással kapcsolatban.

Travianos blogok

Friss topikok

  • helena1: Sziasztok! huhhhh... miről maradtam le... Gratulálok nektek! Kérlek, legközelebb szóljatok, én me... (2009.06.20. 15:27) Győzelmi videó, és szerverzáró buli
  • kovácspéterke: Ez nem gépelési hiba, hanem túl nagy egó :D. (2009.02.23. 16:50) Elkészült a videóóóó!!!
  • lt. worf: Hát de Tivald, én Borg vagyok/voltam, és ebből: "Igen, igazából ara céloztam, hogy rengeteg olyan... (2009.02.19. 14:34) Éjszakai móka
  • Winesack: A kíséretem (testőrségem?) hamar lelépett, de azért én jól éreztem magam. Remélem a mi bulinkon is... (2009.02.16. 08:55) Szerverzáró buli és Fremen póló
  • Winesack: Muszáj volt, már nem volt elég a nikotintapasz. ;) (2009.02.08. 18:38) Segédanyagok

Linkblog

2009.02.04. 18:30 Winesack

VÉGE

Sziasztok!

Hát ez is elérkezett. Végre! :)

A győzelmi videó már készül, a jelentéseket a blogon lecseréltem olyanra, amin a védelem is látszik, és most láthattok "buherálatlan" képet is a csodáról.
Beszéljenek helyettem az eredmények.


 

 

 

Szeretném kifejezni hálánkat valamennyi Fremen-klánnak, a KÉP-klánoknak,
az IND-családnak, és az összes támogató klánnak:


A nagy előd:
Fremen-A
Atreides ház

Fremen-C
Cowboys From Hell

Fremen-E
Elit Öngyilkos Alakulat

Fremen-F
Federal

Fremen-I
Immortals

Fremen-L
Éji Fény Lovagok

Fremen-N
Ngara

Fremen-R
Rebel

Fremen-S
Shield

Fremen-U
United Kingdoms of Empire

Fremen-V
Vernius-ház

Fremen-W
Wallach ház

Fremen-X
Xtrem

Fremen-Z
Zatoichi

A Kard és Pajzs szövetsége:
KÉP E és KÉP=IMS

Az IND™ klánok:
IND™, INDa™, INDb™, INDd™, INDe™, INDk™,
INDn™, INDr™, IND™-TBT, INDy™, IND-y™, INDz™

És további támogatóink:
AotMc
Arany ®
ARANY-H
Arany-IB
Arany-T
SZKITA L
Szkita T
-=T=-
6-Lábú


Köszönjük a BORG-szövetség támogatását! Profi csapatot ismertünk meg bennük,
akikkel öröm volt egy oldalon harcolni.

B0RG
B0RG-H
HOFIX
HOFIX 2
Legion
PP
TDS-BORG
Unicum
USS™E

Kívánok mindenkinek ízlés szerint jó pihenést, avagy további jó játékot!

Találkozunk február 21-én!


Szép volt Fremen, szép volt KÉP-klánok, szép volt IND-klánok!
És persze szép volt BORG! :)
Azaz szép volt Rednecks!

A leköszönő Fremen Központi Vezetés nevében:
Winesack

21 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://frementravian.blog.hu/api/trackback/id/tr85921957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papasz 2009.02.04. 18:53:34

Ültem a gép előtt és frissítettem, frissítettem és frissítettem, és a Borg beelőzött,,a szívem megállt, majd újraindult, mert Nyertünk!!!

királysanyi 2009.02.04. 18:58:29

Azért a top falu is lehetett volna Fremen.... :p

Zy10 2009.02.04. 19:02:12

Szép volt ez a szerver köszönöm hogy a részese lehettem :) jó volt veletek játszani ....

kfa 2009.02.04. 19:17:08

Nagyon szép volt srácok a szerver végi jelentésben csak Borg és Fremen van, ez mindennél többet elmond.

gézu 2009.02.04. 19:18:42

Öröm volt veletek játszani fiúk lányok!
És minden tiszteletem Winié!Nem semmi katartása van a srácnak :):):)

Banonym 2009.02.04. 19:19:06

Gratula mindekinek, szép menet volt!

Bbt

fullazz1 2009.02.04. 19:33:24

Köszönöm mindenkinek aki akár csak 1 szem búzát/katonát is küldött, mivel lehet hogy pont miatta sikerült! :)

Lord heckman 2009.02.04. 19:50:21

Buherálatlan kép? Azért a támadólistát megbuheráltad :)

De jó látni magamat...

Grat mindenkinek, igen kemény meló volt, remélem mindenki úgy érzi, megérte :)

Winesack 2009.02.04. 19:51:42

@Lord heckman:
Egy kicsit feljavítottam. Baj?

Juditta 2009.02.04. 22:33:03

Sziasztok,

Őszintén gratulálok a győzelmetekhez :) A sok szájkaratétól függetlenül.. nagyon jó kis szerver volt ez, remélem lesz még részem hasonlóban, hasonló társakkal és ellenfelekkel.

Üdv, Judit

zsom · http://www.focitipp.com 2009.02.04. 22:40:46

Gratuláció és köszönet a vezetésnek!
Minden tiszteletem a tiétek, szép volt!

Örülök, hogy itt játszhattam.

Üdv:
zsom (Fremen-X)

Edy 2009.02.05. 03:47:27

Szevasztok!

Gratulálok, szép volt!

Sajnos az utolsó pár napot ki kellett hagynom, de a végszóra csak befutottam :)
Remélem Ti is legalább annyira élveztétek a beszélgetéseinket/vitáinkat, mint én :D

Üdv!
Edy

Tünde (fremen-x) 2009.02.05. 04:12:07

hát vége :)
Nagyon vártam.. most meg már hiányzik :(

Tuvok 2009.02.05. 06:51:14

Sziasztok:)

Nekem ez volt az utolsó szerverem, de megérte:)
Kitartó és hű szövetségesekre leltünk bennetek és a gratuláció az megillet mindenképp Titeket!
Tuvok voltam a Borg:)

Arw 2009.02.05. 08:50:14

Gratulálok nektek, ügyesek voltatok!
Személy szerint jobban örültem volna, ha jobban megszorítunk benneteket...

Banonym 2009.02.05. 09:09:07

@Tünde (fremen-x):
Én is rutinból lépek be reggel, oszt nincs teendő...
Just like drogs. :)

Winesack 2009.02.05. 09:40:00

Nehéz lesz visszarázódni, de azért nagyon jó lesz a pihenés.

A sors fintora, hogy akikkel szemben legutóbb sikerült a győztes csodát felhúzni, most azokkal karöltve tettük ezt meg. :)

deedeeo 2009.02.05. 11:41:07

Már most nagyon hiányzik a játék.
Gratulálok mindannyiunknak :))
Nagyon szuper volt :)
Köszönöm mindenkinek, hogy együtt játszhattunk :)

Hirtelen mennyi időm lett a munkahelyemen :-/

Macskanyelv

Nat F 2009.02.05. 13:17:33

Nagyon jó volt :)
5 klánt morzsolódott le amibe voltam
a Fremen támadások miatt, de jó volt nem volt unalmas a játék. A támadóim jó fejek voltak nem volt bennem harag (egy kivételével)
Tudtam, hogy végül ehhez a csapahoz
akarok tartozni.
A KÉP=IMS klánba kerülésem után ráálltam a Fremen KÉP szövetség kialakitásába. Elég sokat kellet dolgoznom a dolgon,(kép klánon belül) de szerencsére
Lucius Sulla hamar mellém állt.
Így végül is örülök hogy sikerült és hasznos tagjai lehettünk a csapatnak.
Vezetés előtt le a kalappal :)) Vér profi volt arról nem is beszélve, hogy fért bele nekik napi 24 órába a sok teendő.
Totem, Gilly féle dolgot sajnálom, bár biztos nem tudok annyit a dologról mint ti, de szerintem nem akartak kiválni. Kár,hogy volt az a két perc lemaradás.
Ennyit róluk, de most örüljünk a győzelemnek!! :DD
Üdv Mindenkinek Nat F

Beck Tamás 2009.02.05. 13:38:46

Soha nem fogjuk megtudni, hogy Gillyék kiváltak volna-e. De ha mégis, és emiatt lett volna gubanc, akkor most verhetnénk a fejünket a falba. Muszáj volt így csinálnunk. Sajnálatos ügy, de ez van.

The German/Doctor 2009.02.05. 15:59:24

Sziasztok!

A vezető közül én még nem írtam, de most pár sorban szeretnék gratulálni, mindegy egyes szövetséges tagnak aki a Fremen vagy Borg csodába védelmet és búzát küldött.

Továbbá szeretnék gratulálni a támadóknak, hogy az utolsó pár hónapot a támadóseregük minél nagyobb méretére való növelésére szánták és vigyáztak is rá (nem úgy, mint én :) ).

Külön szeretnék köszönetet mondani a régi UKE-s vezetőknek itt gondolok ( Wini, Lord, Somo stb.) akiket ezen a szerveren megismertünk és úgy gondolom tökéletesen kiegészítettük egymást, úgy mint a további vezető társaim és nem utolsó sorban a sokat éjszakázó építőknek is gratulálok és köszönetet mondok.

A játék végén/re kiderült, hogy tényleg egy igazán jó csapatnak lehetünk a vezetői és érdemes ilyen tagoknak minden áldozatot meghozni a sikerért.

Köszönöm, hogy veletek nyerhettem!

Üdv.: The German/Doctor/Nándi --> kinek ahogy tetszik :)
süti beállítások módosítása