Fremen Szövetség

A Fremen-kláncsalád hivatalos blogja. A blogban igyekszünk minden érdekességet, fontos információt megosztani veletek a játékkal, klántalálkozókkal, és minden mással kapcsolatban.

Travianos blogok

Friss topikok

  • helena1: Sziasztok! huhhhh... miről maradtam le... Gratulálok nektek! Kérlek, legközelebb szóljatok, én me... (2009.06.20. 15:27) Győzelmi videó, és szerverzáró buli
  • kovácspéterke: Ez nem gépelési hiba, hanem túl nagy egó :D. (2009.02.23. 16:50) Elkészült a videóóóó!!!
  • lt. worf: Hát de Tivald, én Borg vagyok/voltam, és ebből: "Igen, igazából ara céloztam, hogy rengeteg olyan... (2009.02.19. 14:34) Éjszakai móka
  • Winesack: A kíséretem (testőrségem?) hamar lelépett, de azért én jól éreztem magam. Remélem a mi bulinkon is... (2009.02.16. 08:55) Szerverzáró buli és Fremen póló
  • Winesack: Muszáj volt, már nem volt elég a nikotintapasz. ;) (2009.02.08. 18:38) Segédanyagok

Linkblog

2008.12.20. 02:28 Winesack

Újabb natarfalu elfoglalása

Sziasztok!

Ismét egy örömhírről számolhatok be. A szerencsétlen elhelyezkedése miatt az egyik
dél-nyugati csodát tegnap elfoglalta a FAO, de hatalmas bravúrral az
"antarktiszi válogatottunk" megkaparintotta tőlük.
Íme az események dokumentációja:

Le_Lion söpör:
http://travilog.org.ua/hu/8955755/0d630b1e9f3a74a0da2f0a29152c85d5

-Gilly- megy utána
http://travilog.org.ua/hu/1535344/ef8be74ff211d438e276181044bdb33c

Tork Delawin:
http://travilog.org.ua/hu/4271414/cc96c82a8a1721bb86638d2cd40a597f

totem pedig elvégzi az utolsó simításokat:
http://travilog.org.ua/hu/1770875/960a584ceb1ee819397a6c0c931f2ba2

Le_Lion katáz és foglal:
http://travilog.org.ua/hu/5347221/d1680bea1d0ad751562a167abf700cca


Gratulálunk a sikeres akcióhoz!

Henteshúsvét kihasználta klántársait és szövetségeseit, akik csak a kicsinyes játékaihoz kellettek. A szomszédjába került natar falu elfoglalását szervezte, miközben tárgyalásokat folytatott velünk az esetleges támogatásunkról. Jól tudta, hogy a falut nem tarthatja meg, de az őt követőket mégis ebbe a hitbe ringatta. Kár, hogy a Fremen elleni vak gyűlölete miatt annyi embertől megtagadta a végjátékban való részvételt.

 

Hajrá Fremen, hajrá KÉP-klánok!

 

A Fremen Központi Vezetés nevében:

Winesack

13 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://frementravian.blog.hu/api/trackback/id/tr100832656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kloin 2008.12.20. 20:58:10

Van egy kicsi félreértés ezzel kapcsolatban.
Gratulálok nekik: -Gilly- , totem, Le_Lion és a 4. ex-iustus klán tagjának a falu elfoglalásához.
Szép volt.
Viszont van ám valami, amit nem szabad figyelmen kívül hagyni, henteshúsvét nem önmagának foglalta és nem csak úgy brahiból.

Olvastam egy rtf-es állományt a mai napról, ami pont azt tartalmazza, amiért -Gilly- és társasága elfoglalta a csodafalut.
Ez a beszélgetés pontosan a foglalás előtt zajlott le MSN-en.

Akkor egy kis ízelítő:

olgi bekapcsolódott a beszélgetésbe.

gbor üzenete:
szia Gilly
Catfire üzenete:

Mimeo üzenete:
tengermély tiszteletem
gbor üzenete:
nagyjából együtt vagyunk
Catfire üzenete:
Szia
olgi üzenete:
sziasztok
mormogipapa üzenete:

gbor üzenete:
Catfire és Mimeo tud az elképzelésedről
gbor üzenete:
de kérlek ismerted a többiek számára is
Mimeo üzenete:
Akkor nem kertelek, olvastam a levelezésed hentessel és említed, hogy a VVC segítene benneteket
olgi üzenete:
elmondjátok, hogy ki kicsoda?
Mimeo üzenete:
ez nekem új
gbor üzenete:
henteshúsvét
Mimeo üzenete:
Mimeo VVC-PIMP
olgi üzenete:
azt tudom
Mészi üzenete:
Mészi
Mészi üzenete:
NVSZ
Catfire üzenete:
Elénia- detto
mormogipapa üzenete:
mormogi deto
Mimeo üzenete:
egyenlőre ennyien vagyunk
Mimeo üzenete:
a többiek isznak vagy bűnöznek valahol
Mimeo üzenete:

mormogipapa üzenete:
én közben beszélek cabalal is
Mimeo üzenete:
Szóval Kedves -Gilly-!
gbor üzenete:
Gilly bemutathatlak a többieknek téged?
mormogipapa üzenete:
Cernussos készült natar falut foglalni
Mimeo üzenete:
mint az már érdeklődtem olvastam a levelezésed hentessel és említed, hogy a VVC segítene benneteket

olgi üzenete:
mutass be kérlek
gbor üzenete:
s1.travian.hu/spieler.php?uid=4933
Mimeo üzenete:
én erről nem tudok, és légyszíves világosíts már fel, hogy kivel és ki egyeztetett a klánon belül?
gbor üzenete:
a fenti link Gilly
Mimeo üzenete:
addig rendben
gbor üzenete:
oké mim, de hadd kerüljön gyorsan képbe mindenki
Mimeo üzenete:
jólvan na
Mimeo üzenete:
nemvárok....
olgi üzenete:
Mimeo, valóban nem beszéltünk - mivel a hátteret Blade intézte, és tőle katptam igéretet
Mimeo üzenete:

Catfire üzenete:
már megint
Mimeo üzenete:
Bladdel egy levélváltásunk volt eddig
olgi üzenete:
remek
Mimeo üzenete:
abban nem említett semmit
Mimeo üzenete:
amiben kért volna bennünket valamire
Mimeo üzenete:
inkább rémbuszokban beszélt
Mimeo üzenete:
de konkrétumot nem mondott
Mimeo üzenete:
ennyit tudok az ügyről
olgi üzenete:
szuper, akor erről ennyit
Mimeo üzenete:
nem hiszem különben meg azt, hogy a csapat, aminek a tagja vagyok a tm égisze alatt végjátékozna
Mimeo üzenete:
sajnos eddig negatív csalódás volt a Fremen számunkra
Catfire üzenete:
Milyen szerepet szántok nekünk
olgi üzenete:
nos
olgi üzenete:
az hogy a fremenben vagyunk, megvan az oka
Mimeo üzenete:
oké értem
Mimeo üzenete:
eddig rendben van
olgi üzenete:
4-en kezdtünk el játszani, iustus néven alapítottunk egy klánt
olgi üzenete:
akkor elkezdtünk dny.on szervezni a hátteret az építéshez
olgi üzenete:
eljutottukn a képesekkel arra, hogy bevállalják
olgi üzenete:
és a barbárokkal is
olgi üzenete:
akikkel már akkor a fremen háborúzott
olgi üzenete:
aztán jött egy pont, amikor muszáj volt a fremenbe lépnünk ahhoz, hogy megmarahasson az elképzelésünk
olgi üzenete:
közben blade-el is, luciussal is folyamatosan tartottuk a kapcsolatot
olgi üzenete:
henteshúsvéttal is váltottunk pár levelet, bár elismerem, valóban virágnyelven
olgi üzenete:
mivel mi a frmenbn voltunk/vagyunk így ezeket a kapcsoaltokat nem igazán akartuk publikálni, ezért bladfe intézte tovább
olgi üzenete:
meggyőződésem volt, hogy amiket mondott, azok valóban teljesítve is lesznek
olgi üzenete:
az én kérésemre, hogy a célunk ne csorbuljon, megkértem, hogy ő se publikálja hogy kiért és miért megy a megbeszélés
Catfire üzenete:
Bocsi lehet egyszerü lélek vagyok, de még mindig nem tudom nekünk ehhez mi közünk van
olgi üzenete:
csak annyi, hogy blade-től igéretet kaptam, hogy veletek felveszi a kapcsolatot, és talán tudunk együttműködni
Catfire üzenete:
Nekem ez egy nagyon szépen szuper titkosan elrendezett nem sok
olgi üzenete:
az utolsó infom az volt, hogy valóban
olgi üzenete:
mi az hogy nem sok?
olgi üzenete:
mármint hogy érted ezt?
Catfire üzenete:
Nem haragu itt ezekröl senki nem tud semmit
Catfire üzenete:
érdekesen szemlélödöm
Catfire üzenete:
semmi olyat nem tudok, hogy kivel egyeztél meg pontosan és miben is
olgi üzenete:
sajnálom, valószinüleg én értettem félre egy nem létező megállapodást
Catfire üzenete:
de nem mondtál nekem semmi olyat ,ami nekem megállapodásnak tünik
olgi üzenete:
erre nem tudok többet mondani
Mimeo üzenete:
totemmel is beszéltem, ő nem mondott pozitív választ ezért tőled is megkérdezném: Mi a garancia arra, hogy a véghajrában valóban kiugrotok a Fremen árnyékból? Illetve a továbbiakban: Miért nem most léptek ki?
olgi üzenete:
én bladetől kaptam az infokat
Catfire üzenete:
illetve amit most mérlegelnék
olgi üzenete:
és biztam bnenne
olgi üzenete:
a térképig semmiképpen nem tudnuk kilépni
olgi üzenete:
ha az megvan, akkor már lehet mozgolódni
olgi üzenete:
a frmentől egyébként semmilyen támogatást nem kapunk
olgi üzenete:
tehát totál független az egész építkezés
Catfire üzenete:
Bocsi de Blade nekünk senki biztos nagyon értékes játékos, remek ember, de azon kívül nem ajánlasz ép semmit
Catfire üzenete:
csak, hogy vele megállapodtál
olgi üzenete:
most hogy itt vagyunk, beszéljünk, és hagyxjuk blade-t
Mimeo üzenete:
nem lehet független ha valakikhez tartozik
Catfire üzenete:
remek
Mimeo üzenete:
például a tm-hez
olgi üzenete:
a kép is a tm- szöviben van
Mimeo üzenete:
az igazi függetlenség az, amit mi csinálunk sztem
Catfire üzenete:
Nem tartozik ez a csoda csak a valutaunióhoz
olgi üzenete:
de csak azért léptek be, hogy tudnajak segíteni
Mimeo üzenete:
FAO-VVC-etc
olgi üzenete:
nos
olgi üzenete:
van egy lényeges dolog
olgi üzenete:
amiben szeretnék meálllapodásra jutni
olgi üzenete:
két lehetőség van: vagy kinyirjuk egymást

mormogipapa kilépett a beszélgetésből.

olgi üzenete:
vagy meg tudnk állapodni valami kölcsönösen előnyös dologban
Catfire üzenete:
de hisz azt mondtad már megállapodtál, akkor most mért azzal jösz, hogy megakarsz ölni
Mimeo üzenete:
ez jó kérdés
olgi üzenete:
őton vannak a seregek
Mimeo üzenete:
ja
Mimeo üzenete:
bocs
Catfire üzenete:
de most beszélünk mért ámadsz minket
olgi üzenete:
ha meg tudunk állapodni, akor szereztném ha kivonulnátok
olgi üzenete:
nem most indítottuk hanem a tegnapi sikertelen foglalás után rögtön
Catfire üzenete:
de azt mondod megállapodunk és az a megállapodás, hogy elveszed a falunkat
olgi üzenete:
ezen nem tudunk változtatni
Mészi üzenete:
szerintem se
Catfire üzenete:
akkor min nél változtatni
Mészi üzenete:
te ultimámátumot askarsz anni
olgi üzenete:
azon viszont igen, hogy mennyi veszteséget okoznuk egymásnak, illetve a további lehetősgeket miként vesszük el magunktól
Mészi üzenete:
ezt meg szerintem senki nem duijjazza
olgi üzenete:
ez nem ultimátum
Catfire üzenete:
hát nézd
Mészi üzenete:
akkor szerinted mi
Mészi üzenete:
?
olgi üzenete:
mint mndtam, úton vagyunk
Mészi üzenete:
ha tárgyalni akarsz akkor nyeld le, hogy a falut nem ti foglaltátok
olgi üzenete:
nem érted
Mimeo üzenete:
könnyebb legyártani néhány ezer védőt, mint egy egységes és jelentős erőt képviselő támadósereget
olgi üzenete:
el fgotok bukni egy csomó védőt
Catfire üzenete:
azt hiszem te nem érted
Mimeo üzenete:
ti meg egy csomó támadót
olgi üzenete:
az engem nem érdekel
Mimeo üzenete:
és az AHA-t?
Catfire üzenete:
akkor minek vagy itt
Mimeo üzenete:
nos miről van szó?
olgi üzenete:
mi van az aha-val?
Mészi üzenete:
számolj
Mimeo üzenete:
azokat igen is érdekli az ami köztünk van
Mészi üzenete:
ha minn tag csak 3000 védőt küld akkor az mennyi???
Mimeo üzenete:
az aha-t érdekli, hogy van e támadótok
olgi üzenete:
egypokkal megbeszéltem a dolgokat
Mimeo üzenete:
mert a védőitek a csodáitokban vannak
olgi üzenete:
na ácsi
olgi üzenete:
ti az aha-val milyen kapcsolatban vagytok?
Mimeo üzenete:
gondolj amit akarsz
olgi üzenete:
nézd
Mimeo üzenete:
és Blade-ék milyen kapcsolatban vannak?
olgi üzenete:
iha nem tudunk nyittóottan tárgyalni, akkor felesleges folytatni
olgi üzenete:
én egyet tudok mondani: ma nagyon nagy vérengzés lesz
Mimeo üzenete:
szerinted milyen módon lennének szétcsapva a ß-sok ha megtudnák a barátaik, hogy veletek tárgyalnak?
olgi üzenete:
ezt elkerülhetjük ha tudnuk valamiben megyezni
olgi üzenete:
ki által lennének szétcsapva?
Mimeo üzenete:
mondjuk az AHA
olgi üzenete:
az aha miatt ne aggódj
Mimeo üzenete:
ennyi a dolog lényege
Mimeo üzenete:
én nem aggódom, aggódjanak ők
olgi üzenete:
akkor miért feszegeted ezt a témát?
olgi üzenete:
mire vagy kiváncsi konkrétan?
Mimeo üzenete:
én nem feszegetem
olgi üzenete:
akkor lépjünk
Mimeo üzenete:
csak itt diktátumot nyújt a fremen, amit nem szeretek
gbor üzenete:
Gilly én arra lennék kíváncsi hogy mi a konrét elképzelésed
Mimeo üzenete:
nincs semmi garancia
Mimeo üzenete:
arra, hogy beváltják az igéretüket
gbor üzenete:
látod hogy egy csomó lelkes ember között vagy
olgi üzenete:
ha visszaolvasnál az elejére, akkor megértenéd hogy itt a fremen nincs jelen
olgi üzenete:
lelkes?
Mimeo üzenete:
de melyik klánban vagy????
gbor üzenete:
igen lelkes játékos között
Mimeo üzenete:
nem a VVC
Mimeo üzenete:
nem a FAO
Catfire üzenete:
Persze nekünk van falunk
Mimeo üzenete:
hanem a fremen-U
Mimeo üzenete:
lépj ki
gbor üzenete:
és én csak annyit szeretnék kérni, és biztos vagyok benne hogy ezt a többiek is meghallgatják
gbor üzenete:
hogy mi a javaslatod?
Mimeo üzenete:
gyere át hozzánk és van falud
olgi üzenete:
mondtam, hogy a térképig nem tudnk
Mimeo üzenete:
ilyen egyszerű
gbor üzenete:
játszuk le elméletileg:
olgi üzenete:
és van még egy fontos dolog
gbor üzenete:
kivonjuk a védőket a fremen-U-é a natarpont.
gbor üzenete:
mi történik utána?
olgi üzenete:
megvárjuk a tekercseket
olgi üzenete:
megszerezzük
olgi üzenete:
de ehhez mondjuk kell az is hogy legyen támadó egység
olgi üzenete:
legalább két teki kell ugye
olgi üzenete:
van ere kapacitásotok?
Mimeo üzenete:
szerinted?
gbor üzenete:
még atekercsek előtt:
olgi üzenete:
kérlek, ne légy ellenséges
Mimeo üzenete:
mire készülünk február óta?
Mimeo üzenete:
nem vagyok ellenséges
gbor üzenete:
mi történik az itt képviselt klánokkal szerinted, arr mi az elképzelésed?
olgi üzenete:
én két doglot tuok nyújatni
Mimeo üzenete:
és elnézésedet kérem, ha annak tűnök
olgi üzenete:
egy kicsit igen
Mimeo üzenete:
bocs
olgi üzenete:
szóval: a csoda nevében fel lehet tüntetni a támogatókat
olgi üzenete:
akinél a csoda és a tekercs van, külön klánban a közös támogatóó klánon nevével fémjelezve mehetnének tovább
Mimeo üzenete:
Ezzel az a baj, hogy vannak elveink...
olgi üzenete:
plusz minden klánból megbizható 1-2 ember még
Mészi üzenete:
Nekem meg egy kérdésem.
olgi üzenete:
mik az elveitwek?
Mimeo üzenete:
A VVC a szerver kezdete óta többször volt megkeresve a Fremen részéről
gbor üzenete:
oké Gilly. konkrétan én mit mondok a 60fős tagságnak holnap reggel a védők hazaküldése után?
Mimeo üzenete:
nemlegesek voltak a csatlakozási felajánlások
Mimeo üzenete:
szerinted a VVC most belemenne ebbe?
olgi üzenete:
megértem, hogy nem akartatok csatlakozni
Mimeo üzenete:
de nem akarunk tm bérrabszolga lenni
olgi üzenete:
sokan vannak igy vele
Catfire üzenete:
ÉN azt láto mti nem akartok
Mimeo üzenete:
mert a tekercsig azok lenneénk
Mészi üzenete:
az lenne a kérdésem, hogy Olgi nektek mért nem jó az, hogy fel lesztek tüntetve?
olgi üzenete:
itt most nem ez a kérdés
Mészi üzenete:
Hisz itt egy szövetségről lenne szó
olgi üzenete:
hanem az, hogy ma éjszaka mennyire vesszük el a további lehetőségeket
Mimeo üzenete:
remélem sikeresen
Mészi üzenete:
akkor mért pont ti legyetek a faluba mikor azt már valaki megszerezte
olgi üzenete:
nézzük csak
olgi üzenete:
egyrészt mert megyünk érte, és aki építené, meglehetősen tapasztalt csodaépítés terén
olgi üzenete:
nem kétlem, hog nálatok is vannak ilyenek
Mimeo üzenete:
ez a 3. szerverem
olgi üzenete:
a legfontosabb az, hogy az a csoda, ami épül a leheteő legkevesebb támadást kapja
Mimeo üzenete:
eddig 2 a győztes oldalon
olgi üzenete:
én azt tudom igérni, hogy az a csoda, amit mi építünk, nem fog nagyobb támadásokat kapni
olgi üzenete:
ha viszont ti építiitek, akkor igen, több oldalról is
Catfire üzenete:
ez érdekes honnan tudod
Mimeo üzenete:
például kiktől?
olgi üzenete:
mondjuk hogy vannak infoim
Catfire üzenete:
eddig csak titeket zavar
Mészi üzenete:
Mert akkor ugye a csoda Fremenes lenne
Mészi üzenete:
és nem támadnák
Mészi üzenete:

olgi üzenete:
ez a csoda a nevében fremenes lenne valóban
Mészi üzenete:
igaz
olgi üzenete:
egy datrabig
Mimeo üzenete:
figyelj ez eddig rendben van, viszont még mindíg van egy dolog
olgi üzenete:
igen?
Mimeo üzenete:
Bladdel abban a levélváltásomban volt egy pont, amit nem szabad elfelejteni....
Mimeo üzenete:
A független D-Ny-i klán-t nem támadja az arc
olgi üzenete:
igy van
Mimeo üzenete:
csak a tm-et
olgi üzenete:
mint már korábban irtam, egypokkal megállapodtam
Mimeo üzenete:
viszont a ti esetetekben ez borulna
Mimeo üzenete:
plussz
olgi üzenete:
nem borlulna
Mimeo üzenete:
miért nem?
Mimeo üzenete:
viszont ha ennyire nyerni akartok
olgi üzenete:
mert megbeszéltük
Mimeo üzenete:
akkor miért támadást küldötök, miért nem támogatást?
Mimeo üzenete:
van esélyünk nekünk is
olgi üzenete:
mert egy csoó klánnal arra készültünk, hogy mi foglaljuk, és ők támogatnak
Mimeo üzenete:
és ami a fontos: nekünk megvan a falunk hozzá
Catfire üzenete:
akkor monátok már meg van
olgi üzenete:
remek, de ez ma éjjel változhat is akár
gbor üzenete:
olgi üzenete:
mert egy csoó klánnal arra készültünk, hogy mi foglaljuk, és ők támogatnak
Catfire üzenete:
akkor minek beszélünk
olgi üzenete:
ezzel kezdtem
olgi üzenete:
hogy vagy ma elbukunk egy csomó minent
olgi üzenete:
a TI lehetőségeiteket is, amit nem szeretnék
gbor üzenete:
Gilly melyik csomó klánnal? én most úgy látoim hogy B-ről és a KÉP-TM-ről van szó. jól értem? merthogy a jelenlevőkig nem érkezett semmilyen info el
olgi üzenete:
vagy tutnk valami megállapodást kötni
olgi üzenete:
igen, róluk konkrétan, plusz az aranyosok
olgi üzenete:
és mint mondtam, nekem téves infom voltak veletek kapcsoaltban
olgi üzenete:
erről sajnos nem tehetek
gbor üzenete:
és velük tényéleg le van egyezttev? félre ne érs pl. a vvc-s ügy miatt gondolom
olgi üzenete:
igen
olgi üzenete:
kérdezd meg luciust
olgi üzenete:
bladet
olgi üzenete:
plusz mg van egy csomó kicsike klán
olgi üzenete:
az aranyosok, meg ilyesmik
Mimeo üzenete:
Figyelj, amióta a KÉPtm le AHAbarátozott bennünket és átmentek a tm-be azóta nem vagyunk jó viszonyba
olgi üzenete:
erre nem tudok mit mondani
Mimeo üzenete:
amióta meg vittek el faluinkat, azóta meg még jobban romlott ez a kapcsolat
gbor üzenete:
a KÉP-ben konkrétam mersz pl. abszolút fremn fan. tényleg fan - rajongó.
olgi üzenete:
a képpel abban állapodtunk meg, hogy a szövetségeseikbe nem szólunk bele, és igazűnól nekünk mindegy
olgi üzenete:
erről nem tudtam
gbor üzenete:
de a honfoglalón vagy melyik szerveren akar fremen néven társaságot indítani
Mimeo üzenete:
egy biztos: hentes a héten top1 védő lesz
gbor üzenete:
valamint a képben a többség nemmel szavazott a TM-ba való csatlakozáshoz, de a meresz féle társaság mégis keresztül tudta vinni a kisebbségi akaratát.
olgi üzenete:
lord eliam is lázongott, és?
gbor üzenete:
márpedig ennek a hangadó társaságnak lucius nem éppen a tagaj.
gbor üzenete:
jó tudom?
gbor üzenete:
bocs jó tudom?
olgi üzenete:
lucius a képben alapító
gbor üzenete:
na! jól tudom?
olgi üzenete:
és soha(!) nem akart freenes lenni
olgi üzenete:
a többség vele tart
Mimeo üzenete:
mégis ott van
Mimeo üzenete:
Nem kell a muszájkabát
gbor üzenete:
elmondok ismét eg elméleti forgatókönyvet:
olgi üzenete:
csakis kizárólag a mi kedvünkkért lépett szövetségre, hogy addig is tudjanak haladni a fejlődéssel
gbor üzenete:
oké teszem azt átadjuk a falut neked, ill. a fremen-U-nak
gbor üzenete:
az összes kisebb sereggel a mi klánjainkra ugrik nyilvána fremen. vagy azt gondolod hogy VVC-TM, NVSZ-TM, FAO-TM, stb. leszünk
gbor üzenete:
már ma 01:45-től?
gbor üzenete:
tényleg mi a terv?
olgi üzenete:
a fremen nem ugrik rátok
olgi üzenete:
egész mással vannak elfoglalva
olgi üzenete:
és minket sem támogat belülről sem
Mimeo üzenete:
csak ti ugrottatok ránk
olgi üzenete:
mi csodát akartunk foglalni
olgi üzenete:
nem rátok ugrottunk
Mimeo üzenete:
csak rossz volt az időzítés
olgi üzenete:
nem az volt rossz, de mindegy
Mimeo üzenete:
és késtetek vele 24 órát
Mimeo üzenete:
na jó csak 6 percet
Catfire üzenete:
Olgi akkor ott volt az a 2 szabad teg este mért nem mentetek
olgi üzenete:
3 percet késtünk
olgi üzenete:
de kissé meesszbről indultunk
gbor üzenete:
én azt gondolom, és ez tényleg a személyes véleményem, hogy amennyiben pl. a kép szeretne nem fremen csodát, akkor jöjjön, gyertek tis, és csináljuk egyenesen. végülis nem a mi lépsünk osztotta meg soha a kis ellenzéket
Mimeo üzenete:
szabadon és függetlenként csodát építeni...
olgi üzenete:
úgy lesz
Mimeo üzenete:
szép gondolat
olgi üzenete:
ha kivonultok ma
olgi üzenete:
ha nem, akkor semmilyen csodát nem fogtok ti se építeni
olgi üzenete:
ez iylen egyszerű
Mimeo üzenete:
tudom
olgi üzenete:
és ez nem ultimátum
olgi üzenete:
hanem tény
gbor üzenete:
végül is játék, nem? max bukjuk mi van akkor? az életebne úgyis annyi alkut kell könti. - gondolom én
olgi üzenete:

Mimeo üzenete:
nem csak ultimátumnak tűnő ajánlat
olgi üzenete:
én is igy gondolom
olgi üzenete:
de ha már rááldoztunk egy háromnegyed évet, akkor miért ne adnák meg az esélyt jól befejezni?
olgi üzenete:
és itt nem is rólunk van szó
olgi üzenete:
haenm arról a többszáz emberről ,aki végig hitt abban hogy építheti és még nyerhet is
Mimeo üzenete:
Akkor ha már olyan sokan vannak, akkor szívesen látjuk a köreinbe
Mimeo üzenete:
őket is, benneteket is
Mimeo üzenete:
tm nélkül... szabadon
Mimeo üzenete:
milyen csodás a világ
olgi üzenete:
ez a következő lépés
Mimeo üzenete:
ezt már mondtad...
olgi üzenete:
de igy van
gbor üzenete:
van egy titkos kenderoázsunk is, na?
olgi üzenete:
és mindig figyelmen kivül gagyod
olgi üzenete:
hagyod

Kloin 2008.12.20. 23:00:01

Reményeim szerint vannak olyanok, akik jól olvasnak az előző kommentem sorai között, akik viszont nem, azoknak egy kis idézet a ™ klánszövetség egységes leírásából:

"A BIZALOM
---------
Külön kezdtük, de együtt fejezzük be!

"Az emberek különbözőek, de az igazság egy, és mindazok, akik bármely területen utána kutatnak, segítik egymást."

A CSALÁS
--------
amit elitélünk

"Az ember bonyolult teremtmény. Egyrészt nemes, jótékony cselekedetekre képes, másrészt a legaljasabb csalásokra kapható. Állandó küzdelem ez, amely ott dúl mindannyiunkban, természetünk angyalai viaskodnak belső démonaink kísértésével. És néha a sötétség elűzésének egyetlen módja az, ha felragyogtatjuk az együttérzés fényét."
"

Kloin 2008.12.20. 23:07:53

És még egy idézet ugyanonnan:

"Az ŐSZINTESÉG
-------------
amiért mindent elkövetünk

"Csak a teljes őszinteség tesz szabaddá és védetté. Mert ha félelmeinket legyőzve kimondjuk az igazat önmagunkról, akkor már nem maradnak olyan támadási felületeink, amelyeken keresztül bárki megzsarolhatna, vagy manipulálhatna minket. Mert nem az őszinteség tesz védtelenné, hanem azok a félelmeink, amelyek elől menekülve elkezdünk hazudni, vagy hamis szerepeket játszani.""

Beck Tamás 2008.12.22. 15:16:54

Tegyük azért hozzá: aki ezt a beszélgetést feltette, semmiben nem különbözik attól, mint akit bemárt. A travian ilyen játék, előkerülnek a sunnyogók, törtetők, alamuszik és a férgek. Ha nem megy a stratégia, akkor jön a gusztustalan eszközök széles tárháza. Eddig egy szerveren sem játszottam, ahol hasonlóan undorító ügyek és gyomorforgató emberek ne kerültek volna elő. Ez a szerver sem különbözik a többitől.

-Boszi- 2008.12.22. 16:57:43

Jaj PT, mit vársz egy olyan játéktól amit emberek játszanak..

Beck Tamás 2008.12.22. 17:26:03

Ide is leírom: com szerver, két ellenfél, kémjelentés... egyik klán vezére megkapja a kémkedést, és azonnal küldi át az ellen oldali klán vezérének, hogy bezony kém van a klánjában, ezt kapta tőle...

Minden játékot emberek játszanak. Más kérdés hogy van-e gerinc. Igaz, Henti?

-Boszi- 2008.12.22. 17:37:17

a gerinces részt Gilliéktől kéne kérdezned. szerintem.

Beck Tamás 2008.12.22. 21:46:15

Természetesen az volt az első. Ezt írtam: "semmiben nem különbözik attól, mint akit bemárt"

-Gilly- 2008.12.22. 23:01:36

nos

úgy gondolom, hogy az egész beszélgetés, és az hogy felkerült, méghozzá beazonosíthatatlan néven, a "no comment" kategóriába tartozik

mindazonáltal, mivel megszólítottatok, válaszolok
a magam nevében - nem Gillyék, hanem Gilly - ugyanis a másik 3 társam, aki a falufoglalási akcióban részt vett, szintén csak utólag szerzett erről tudomást

tehát a gerincességről egy pár szó:
a fremen szövetség 3 csoda elfoglalását tervezte, a 3 lehetséges koordináta közül ez volt a legkézenfekvőbb, és egy gyors egyeztetés után ide indultunk .. néhány ok miatt 3 perccel lecsúsztunk az első napon, így azonnal fordultunk, most már minden erőnket bevetve, hogy az ígéretünket tudjuk tartani, tudva azt, hogy hatalmas vérengzésre lehet számítani

bár a foglalás kimenetele nem volt kétséges, szerettem volna minimalizálni a veszteségeinket, ez bizonyára mindenki számára érthető a végjáték kezdetén
a beszélgetés a támadás alatt folyt nem sokkal a becsapódás előtt, a leirt szavakkal nem lehet vitatkozni, sem megcáfolni .. egy percig sem tagadtam, hogy ez a beszélgetés nem történt meg.. de miért is tettem volna, amikor a cél az volt, hogy hentesék kivonják a védelmet, és a falu a fremen szövetségé legyen az eredeti terv szerint

nem tagodom, hibáztam, hogy minden eszközt bevettem, hogy elhitessem, van közös út velük (bár az is kiderül a beszélgetésből, hogy fogalmunk sem volt arról, hogy ki a másik)
hibát követtem el hogy nem a hivatalos úton jártam el, azaz nem a fremen szövetségi diplomatáját kértem meg a beszélgetés lefolytatására
azt is elismerem, hogy az egész beszélgetés bizalmatlanságra ad okot, de talán elgondolkodtató 3 momentum: miért is nem vonult ki onnan a védelem? miért került fel ide ez a beszélgetés? és miért támadnak azóta is?

mi - akikkel foglaltunk -, a fremen központi vezetés egyetértésével vállaltuk ennek a csodának az elfoglalását (megtörtént), az építését (folyamatban), és a fremen ellenségeitől való megvédését (készen állunk rá)
és ezt a beszélgetésben részt vevő emberek pontosan érzékelték - a további lépéseikhez pedig nem kívánok megjegyezést tenni

mindenkinek jó játékot és további botrányoktól mentes, tiszta végjátékot kívánok
Gilly

-Boszi- 2008.12.23. 11:34:05

hát ez gyönyörű...

henteshúsvét 2008.12.23. 21:40:43

az hogy ki mit hazudik és miért az az ő dolga, az meg szintén mindenkinek a sajátja hogy lát-e még vagy megtették-e már a hatásukat kereskedelmi tévék

mindenesetre ajánlom figyelmébe mindnekinek Le_lion főfalujának nevét (a Benda könyv címe már publicisztikai közhely magam is szeretem)

az ilyen helyzetek azért jók mert játékból lehet megtudni kiben mi van, én többet nem is kommentálok, mindenesetre az olvasók elé tárom azt a a levelet amit tegnap Creideiki-nek írtam, és ő betett a "vezetőség" elé, hadd ismerje más is és vethesse össze a reakciókat:

----------------------------------------

henteshúsvét 22.12.08
RE^3: nincs cím 18:15:18

szia:)

most néztem a blogot és esett le hogy miért kloin. meglepődsz,de nem én tettem fel. vannak nálam sokkal rámenősebb gamerek is :)

sőt nektek jött jól. gillyék úgy akartak tárgyalni hogy útban voltak leütni a support. viszont annak tükrében hogy napi két letolást kapok hogy minek mentünk el a fremen találkozóra ha nem szövetkezünk veletek, kíváncsi vagyok lesz-e valaki annyira karakán hogy megköszönje hogy mi beintettünk, lesz ami lesz, maradjon geréb ott ahol szívesen látják :P

az viszont felvet egy komoly problémát hogy a iustus "antarktiszi hősők" és erős uszítás ellenem wini részéről a blogotokon (ott nézett a szemembe a találkozón, hívott a legközelebbire, itt meg levélben is megírja hogy a saját dühének a kitöltésére használta a körlevél és a blog lehetőségét ...:O) azzal érvel hogy suskus nélkül akar játszani, miközben az egész szöveg annak tükrében hogy mi történt akkora képmutatás és primér személyeskedés hogy csak na. szegény wini, pedig olyan helyes kis kocka :D

szóval: én elmegyek a találkozótokra "poénból" szó sincs stratégiáról, sem a játékról, és exact-tól meg winitől azt kapom hogy ez nekik valami reményt jelentett ide is, majd kiderül hogy hivatalos klántárs vendégeitek (gilly és totem ott volt, mondták itt az utóbbi fejlemények alatt msn-en), fremen kitűzővel békésen sörözgetve ott ülnek köztetek és már megvan a a tervük a végjátéki kilépésükre? legalább ne mentek volna tényleg el jópofizni. és ezután én vagyok a rosszfiú a blogotokon, és sem exactban, sem winiben nincs annyi hogy visszaírjon egy helyesbítő elnézéstkérést és javítsa a blogot? vagy tényleg az "antarktiszi hősök"re vagytok rászorulva? vagy mi a csudáért jó ilyen képmutatónak lennetek? vagy valóban ennyire függők vagytok? segíts ha tudsz, crei megértenem, hadd ne azt gondoljam ami legkézenfekvőbb.

azt nagyon megköszönjük ténlyeg hogy az utolsó natarpontot kipucoltad. úgy reméltük hogy buknak a seregeink és kicsit normalizálódik a búza, most meg még mindig itt vannak, mit csináljunk velük? :)

szóba sem hozta a patelit a turulos vonalat és senki sem. mindenki maradhat egyéniség, nem kell közös "muszájkabátot" húzni :P a liberális felfogást gyakorolni is kell

hh

ui: te nagy scifi rajongó vagy, mi w. gibson jó írása még a neuromanceren kívűl? mit kérjek a jan. eleji szülinapomra a feleségemtől?

Winesack 2008.12.23. 21:48:00

Nem szövetségben, hanem egyenességben reménykedtem. De úgy látszik, emberismeretből még van mit fejlődnöm. ;)

Az idézeteid meg pontatlanok...
süti beállítások módosítása