Fremen Szövetség

A Fremen-kláncsalád hivatalos blogja. A blogban igyekszünk minden érdekességet, fontos információt megosztani veletek a játékkal, klántalálkozókkal, és minden mással kapcsolatban.

Travianos blogok

Friss topikok

  • helena1: Sziasztok! huhhhh... miről maradtam le... Gratulálok nektek! Kérlek, legközelebb szóljatok, én me... (2009.06.20. 15:27) Győzelmi videó, és szerverzáró buli
  • kovácspéterke: Ez nem gépelési hiba, hanem túl nagy egó :D. (2009.02.23. 16:50) Elkészült a videóóóó!!!
  • lt. worf: Hát de Tivald, én Borg vagyok/voltam, és ebből: "Igen, igazából ara céloztam, hogy rengeteg olyan... (2009.02.19. 14:34) Éjszakai móka
  • Winesack: A kíséretem (testőrségem?) hamar lelépett, de azért én jól éreztem magam. Remélem a mi bulinkon is... (2009.02.16. 08:55) Szerverzáró buli és Fremen póló
  • Winesack: Muszáj volt, már nem volt elég a nikotintapasz. ;) (2009.02.08. 18:38) Segédanyagok

Linkblog

2008.10.14. 00:47 Winesack

Fremenes póló

Sziasztok!

Elkészültek a Fremenes logóval ellátott mintapólók. Az alábbi linkeken tekinthetitek meg őket. Modelleknek Somovityát és Winesacket sikerült felkérnünk egy rögtönzött klántalálkozón. :P

http://href.hu/x/764i
http://href.hu/x/764j

A logó 13. Pác Tivald keze munkáját dícséri!

A színes emblémás fehér póló (transzfernyomásos) egységára 1520.- Ft.
A fehér emblémás fekete pólóé (flex fóliás) 1720.- Ft.

Ha valaki úgy érzi, egy ilyen póló nélkül nem teljes az élete, kérem, hogy dobjon nekem (Winesack - Fremen™U) egy üzenetet mérettel és darabszámmal. (Meg pl., hogy szeretnél-e rá nevet, és hasonló apróságok...) A pólók átvétele a november 22-i klántalálkozón lehetséges, fizetés akkor és ott.

Bármilyen egyéb kérdés-kérés-óhaj-sóhaj esetén nyugodtan zaklassatok.

Üdvözlettel:
Winesack

Szólj hozzá! · 2 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://frementravian.blog.hu/api/trackback/id/tr52712671

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: relojes antiguos de pared 2017.11.30. 21:52:53

A Bush-adminisztráció - Félrefordítások

Trackback: Simplemente haga clic en la siguiente página de Internet 2017.11.23. 20:19:11

Közgazdász Életműdíj Kovács Árpádnak - Közgazdász-vándorgyűlés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása