Fremen Szövetség

A Fremen-kláncsalád hivatalos blogja. A blogban igyekszünk minden érdekességet, fontos információt megosztani veletek a játékkal, klántalálkozókkal, és minden mással kapcsolatban.

Travianos blogok

Friss topikok

  • helena1: Sziasztok! huhhhh... miről maradtam le... Gratulálok nektek! Kérlek, legközelebb szóljatok, én me... (2009.06.20. 15:27) Győzelmi videó, és szerverzáró buli
  • kovácspéterke: Ez nem gépelési hiba, hanem túl nagy egó :D. (2009.02.23. 16:50) Elkészült a videóóóó!!!
  • lt. worf: Hát de Tivald, én Borg vagyok/voltam, és ebből: "Igen, igazából ara céloztam, hogy rengeteg olyan... (2009.02.19. 14:34) Éjszakai móka
  • Winesack: A kíséretem (testőrségem?) hamar lelépett, de azért én jól éreztem magam. Remélem a mi bulinkon is... (2009.02.16. 08:55) Szerverzáró buli és Fremen póló
  • Winesack: Muszáj volt, már nem volt elég a nikotintapasz. ;) (2009.02.08. 18:38) Segédanyagok

Linkblog

2009.01.16. 11:00 Winesack

Tekercsért jött a Harmadik Út...

Sziasztok!

Ma délelőtt a Harmadik Út tagjai megpróbálták Kelemen tekercsét megszerezni.
Az akció kudarcba fulladt. A nagyobb seregekről a jelentések megtekinthetőek:


kölyök78
http://travilog.org.ua/hu/1872748/92cb1d7aa73046d3f5b5175c7532511b


hodos
http://travilog.org.ua/hu/7694442/edbe771c5f3327df12d3fd2675fb2626


lajbi0
http://travilog.org.ua/hu/7426983/df2ca5e418a3ec52476e855ab10f3c75


stalker66666
http://travilog.org.ua/hu/1361695/5b32a7be4340302386062250493e152c


krisztiaan
http://travilog.org.ua/hu/9336778/18aab075e28058cd421509e18e1215ab


Vikibabba
http://travilog.org.ua/hu/3821833/f7e032bf66ab4f023ebc8945ea937a00

 

Akinek Vészbejáratban volt a hőse, ne felejtse a tapasztalati pontokat elosztani, legfőképp a védelmi bónuszra! A védőket pedig pótoljátok a lehető leghamarabb!

 

Hajrá Fremen, hajrá KÉP-klánok, hajrá IND-klánok!


A Fremen Központi Vezetés nevében:
Winesack

41 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://frementravian.blog.hu/api/trackback/id/tr17881339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kfa 2009.01.16. 11:42:12

Ez nem érdemelt blogbejegyzést :)

Winesack 2009.01.16. 11:45:14

Egyszerűbb, mint 200 érdeklődő tagnak elküldeni a logokat. :)

Meg aztán nekem tetszett, hogy tudtak saját csodát foglalni, még ha kicsit meg is tépáztuk előtte.

Steve Forte 2009.01.16. 13:54:57

Ezek voltak a nagyobb seregek? LOL! Vicc kategóriába tartozó akció.

Az a csoda lett korábban 0-ra katázva. Nem lehetett nehéz elfoglalni...

zsom · http://www.focitipp.com 2009.01.16. 14:09:29

izgatottan várom a délutáni roham logjait.
Bevallom egy kicsit izgulok

NAGYBIVALY-N.B.- 2009.01.16. 14:45:09

@Steve Forte: Legalább megpróbálták,és csináltak valamit...függetlenül attól,hogy beszopták:DVikibabának-a katákat leszámítva- egész jó kis serege volt.Sok Fremenes megirigyelhetné...

Srácok ne becsüljétek le az ellenfelet...

Winesack 2009.01.16. 15:46:27

Mint utólag kiderült, tényleg nem kellett volna. Nagyobb volt az arcunk a kelleténél, de egyelőre úgy néz ki, a szerencsénk is.

Logokat este...

Beck Tamás 2009.01.16. 16:44:30

1. Kőmíves Kelemen 3773949

Ez a védőpont lenne. És a teki még mindig nincs meg nekik, de annyian jöttek, hogy kíváncsi lennék hogy osztoznának rajta :)

Ilyen magas az árfolyama a fremen tekercsnek :D

Beck Tamás 2009.01.16. 16:46:05

Egyébként javaslom hogy a blogbejegyzáés címe változzon meg. Nem a harmadik út jött hanem nagyjából a 2/3-ad szerver :D

callliope 2009.01.16. 17:18:50

@13. PT: a délelötti támadások után csak 800.000 körül volt.
5 óra alatt 3M hulla! Grat!

Winesack 2009.01.16. 17:26:21

Majd módosítok este. :)

Hogy is volt? Valaki írt olyasmit, hogy nem csinál összehangolt akciókat másik szövetséggel karöltve? Szerintem még a BORG-ot is megkereshették. Meg a szomszédos szervereket. :P

Az a szerencse, hogy a BORG részéről erkölcsi, a más szerveren játszóknak meg fizikai akadályai lettek volna/voltak. :))

Beck Tamás 2009.01.16. 17:41:58

...de akkor ide is...:

Wini szerintem ebben tévedsz. Tuti hogy nem keresték meg sem a Borgot, sem a Vogonokat. Akinek kemény a gerince és még kitinpáncéllal is körbe van zsaluzva, az nem fog ilyet tenni.

Winesack 2009.01.16. 19:51:32

Őőő, most zavarban vagyok. A kitinpáncél melyik élőlényekre is jellemző? :)

badr hari 2009.01.16. 19:54:23

@13. PT: Eddig nem igen akartam ide beszólni. DE. Nem tudom melyik klánok szövetkeztek az AHA térnyerése ellen, kik voltak egy szövetségben kb. a szerver 2/3-a. Úgy emlékszem valami TM, ami célját el is érte. Tény.
Erről ennyit. Elismerés illeti a védősereget, ezt szerintem senki sem fogja vitatni. De ez a megjegyzés azért erős túlzás. Már bocs.

Beck Tamás 2009.01.16. 20:09:11

Mármint mi a túlzás? Hogy 3 millió katona jött? Vagy hogy mindegyik égtájról, még dél-nyugatról is jöttek?
Ezek tények és semmi köze sem a TM-hez, sem a cserebogarak párzási szokásaihoz. Nagy csata volt, nekem tetszett :)

Winesack 2009.01.16. 20:26:29

És miért nem akartál beszólni? Ez egy nyílt blog, szívesen olvasunk a miénktől eltérő véleményeket. Legfeljebb kimoderáljuk őket olvasás után. :D

(Egyébként meg össze volt szervezve egész Észak, és Dél egy része is. Szóval nem tartom túlzásnak. De nem azért írtuk, mert ez igazságtalanság lenne.)

Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.01.16. 20:32:56

Most itt, mert úgy látom, hogy egy kicsit más a hangnem a támadással kapcsolatban, mint "nálunk".

A támadással kapcsolatban nem kerestünk meg senkit, õk ajánlották hogy jönnek (az info nem hivatalos csatornákon ment ki, körlevélben kértünk jelentkezõket, az pedig mindenki tudja mennyire biztonságos), mi pedig megmondtuk az idõpontot... jöttek. És ezt a helyén meg is köszöntem nekik.

Amelyikõtók most úgy gondolja, hogy az AHA seregek egymagukban nem ütötték volna le a tekercsfalu védelmét, az tegye fel a kezét. Nem volt szükséges az ÉSZ vagy egyéb DNy-i klánok segítsége, nem is számoltunk vele... nem lehettünk biztosak benne, csak abban, amit saját magunk szervezünk... és mint láttuk, még néha abban sem. :)

A csodaromboláshoz talán legyen elég annyi, hogy itt is nyilvánosak lesznek a logok... hasonlítsátok össze az eredményességet az AHA és az ÉSZ seregeknél. Ezt megintcsak minden bántó szándék nélkül mondom, de tény: az ÉSZ seregek megkarcolni sem nagyon tudták a csodátokat. Az AHA seregek kicsit többet tettek...

Persze ha Nektek könnyebb a szívetek attól, hogy engem személy szerint, az AHA bármely tagját, vagy az AHA-t becsmérlitek, az szívetek joga...

Creideiki 2009.01.16. 20:42:20

Szerintem itt nem volt becsmérlő hangnem akárhogy is nézem...

Beck Tamás 2009.01.16. 20:43:50

Nusy, én biztos voltam benne, hogy az AHA képes lenne egyedül leütni a tekifalu védelmét. Sőt, szívem szerint - bár ezzel a véleményemmel lehet hogy egyedül vagyok - ezt szerettem volna különböző megfontolások miatt, amit most nem részletezek :)

Azonban a tény az, hogy az AHA nem egyedül jött. Én nem vagyok meggyőződve róla, hogy bárkit megkerestetek, és a magam részéről elfogadom amit írsz, tehát most nem értek egyet Winivel, de a tény akkor is az, hogy minden égtájról jött mindenki, kokrétan ÉSZ-AHA-ß-Pat Elit-GO. És a teki még nálunk van.

rds 2009.01.16. 20:50:40

Nusy:

szerintem tekercsfalu elleni támadásnak tekercsszerzés az egyetlen értelme.

ehhez képest tehát semmit sem sikerült elérni, kivéve iszonyat mennyiségű támadóerő elveszítését.

viszont tényleg izgalmas volt védőként (is) :)

Winesack 2009.01.16. 20:53:05

Nekem sem állt szándékomban becsmérelni senkit, elnézést, ha félreérthető voltam.

De tény, hogy a támadások egyszerre érkeztek minden irányból. Nem csak az AHA és az ÉSZ csapatai, de a Harmadik út katonái is. Ezt ne magyarázza senki a véletlennel. Lehet, hogy nem a Te kezed van benne, de valamelyik al, vagy al-alvezéred beszervezhette őket is.

Beck Tamás 2009.01.16. 21:04:25

Wini, csak nekem erről az jut eszembe, mikor minket hoztak összefüggésbe a Vogonokkal, pedig az sem volt igaz...

Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.01.16. 21:20:22

Már mondtam Urak nálunk is, itt is: kiment egy körlevél, ami egyben felhívás is volt... Tis is tudjátok, hog ki nem kapja meg a körleveleket.

Az ÉSZ és még mások is, innen tudták meg (ahogy én tudom), a támadás tervét, saját maguk döntöttek a csatlakozás mellett, és indultak el... nem volt mögötte AHA koordináció, csupán annyi, hogy valaki annyit tudott, hogy a mai nap, az ÉSZ támadók meg a csapódási idõket. Mint már szintén mondtam, nem zámoltunk/számolhattunk a részvételükel.

rds:
igen az az értelme, soha nem állíttotam mást. Kudarcként éljük meg mi is a sikertelenséget, ne aggódj, ennek ellenére mind a szervezõkre, mind a résztvevõkre roppant büszke vagyok! Megtettük amit tudtunk...

De idézek Nektek az egységes AHA klánprofilról, ami nem mostani, hanem jónéhány hónapos. A most vallott nézeteink tehát talán mégsem annyira a helyzet szülte kifogások csupán:

"Ennek jegyében harcolunk:
'A fájdalom... lecke, amelyre a világegyetem tanít meg minket! A fájdalom óv meg minket a kártól. A fájdalom hosszabítja meg életünket. Lelkünk gyógyító, purgáló szikéje õ! A fájdalom a hõsök átlényegülésének misebora. A gyöngeség higanymérges gyógyírja õ - az odaadó létezés kvintesszenciája! A fájdalom a filozófia aranyvize, amely az egyszerű halandót halhatatlanná teszi. A szublimáló nedű, az aranyló asztrális tűz!'
I.W. nyomán

Az AHA család célja - megadni minden tagjának a felismerést:
'Nem az az igazán fontos, hogy egy csatában, háborúban győzöl, avagy elbuksz. Az igazán fontos, hogy felemelt fejjel, büszkén tudd mondani bármikor; mindent megtettél a győzelemért. Ha így harcolsz soha nem ismered meg a bukás ízét.' "

Beck Tamás 2009.01.16. 21:26:58

A lényeg hogy ez egy jó csata volt. A többiről meg mindenki gondoljon amit akar, a travi lényege a csata és ez nagy csata volt. Nekem bejött :)

Mindenki dícsérje a saját lovát, így én is ezt teszem: egyrészt marha nagy mákunk volt, másrészt meg királyok vagyunk. :P

Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.01.16. 21:29:21

@13. PT:
Igazságod vagyon, a helyzet az, hogy az elsõ sokk után, amikor kiderült, hogy nem sikerült, csak izgalomtól kipirult arcokat és csillogó szemeket láttam, a való életben és virtuálisan is. :)

Nagy csata volt, véleményem szerint méltó az AHA-Fremen ellenfelekhez. :)

Beck Tamás 2009.01.16. 21:37:28

Akkor el tudod képzelni, hogy nálunk is ahol addig víg szelek daloltak, oda már egy zabszem nem fért volna be :D

Winesack 2009.01.16. 22:36:21

Hú, de finoman mondtad. :)

Nálunk is érdekesen reagáltak a tagok. A megemelt adag vérnyomáscsökkentő bogyótól a láncdohányzáson keresztül a sírásig volt minden.

Nekem csak egy focilabda volt a gyomromban, a szívem meg a torkomban. :)

Hogy egy ilyen játék mit ki nem hoz az emberből...

rds 2009.01.16. 22:58:24

nusy:

a szervezés amúgy tényleg szép volt. ugyanabban a mp-ben jöttek ezren :)

egyébként a "spontán csatlakozás" elmélete nem hangzott hihetően. legfeljebb a többi klán hozzászervezte a sajátjait.

jó játékot!

Falcon7 2009.01.17. 06:55:41

@Steve Forte:
Elégg nevetséges a dumátok. Ne felejtsétek el, hogy könnyű úgy nyerni, hogy 50 klán összefog. És éppen a mi dicsőségünk, hogy mi csak 45-en voltunk. Ráadásul az akciók nagy részét a Patria (Pat-Elit) vitelezte ki.

Többek közöztt a Fremen-N tekercse is részint nekünk köszönhető, miután a 60K seregemmel beütöttem az egyik tekercspontot, lekatáztunk, majd egy percel a hősünk előtt beszaladt egy kikékmkedésnek köszönhetően a Frem,en.

ÍGY KÖNNYŰ s.gf.j.ek!!!

Falcon7 2009.01.17. 06:56:58

bocs nem 45en voltunk, hanem 4-5-en

Beck Tamás 2009.01.17. 07:48:27

4-5 mi?

A tekercs meg kizárólag rajtatok múlt. Ha jól csináljátok, akkor lett volna tekercsetek, de ezt sajnos eltoltátok.

Winesack 2009.01.17. 08:54:18

@Falconium:
Nem gondoltam, hogy idáig aljasodsz. Megbeszéltük, hogy nem kémkedés volt, hanem mázli. És ha te nem pucolod ki, akkor kipucoltuk volna mi. Kb. 6 sereg ment akkor haza dolgavégezetlenül a tekis oázisból. Remélem tanultatok ebből, és a következő szerveren nem szúrjátok el. Sok sikert hozzá!

Amúgy meg ne beszélj 4-5-ről, mikor együtt jöttetek az AHA-val és az ÉSZ-szel.

Ne hidd, hogy így olyan könnyű nyerni. Keményen megdolgozunk minden szintért.

Kecsi 2009.01.17. 13:34:39

@Falconium:
Köszönjük szépen a tekercset kistáska!
További jó játékot egy seggfej! :)

The German/Doctor 2009.01.17. 14:59:22

@Falconium:

Neked 15 nap sem volt elég, hogy felfogd és még mindig ott tartasz?

Hát remélem nem te vezeted azt a klánt ahol vagy. :)

Winesack 2009.01.17. 15:03:53

Szegényt jól leoltottátok. Nincs elég baja?

The German/Doctor 2009.01.17. 15:08:23

Még finoman szóltam hozzá, miután itt seggfejezik, biztos a cumit is nem rég vette ki a szájából így nem akartam jobban megbántani, nehogy sírás legyen a vége.

Kopaszlali 2009.01.17. 15:47:22

Üdvözletem a fremennek!
Nem akartam beledumálni, de azért ez szöget ütött a fejembe! Ti nem hiszitek, hogy magunktól támadni mertünk, de mi higgyük el, hogy egy hősötök éppen akkor arra kóborolt?
Én sok mindent elhiszek, de ezt nem! 3 perc sem volt, és éppen akkor érkezett meg a hősöcske. Na, mindegy, ez a múlté. De azért kedves szerkesztő úr, néhány nagyobb támadást ki tetszett hagyni a felsorolásból!

The German/Doctor 2009.01.17. 17:35:19

@Kopaszlali:

A hősünk előtt vagy 3-4 sereg is csapódott üres falura.

Beck Tamás 2009.01.17. 18:38:03

Oszlassuk el a tévhiteket, szerintem már leírhatjuk hogyan szerveztük a tekercsszerzéseket. Ez után remélem nem marad kérdés senkiben az üggyel kapcsolatban. Szerintem nem mondok nagy újdonságokat, meg óriási trükköket:

1. Még szeptember magasságában készítettünk egy térképet, amelyen feltüntettük az előző random szerverek natar falvait. A térképen látszólag össze vissza voltak a natar csodafalvak, de megfigyelhető a dolog "ritmusa". Kiválasztotuk a három leggyakoribb natar körzetet és egy ember oda települt, azzal, hogy a háromból egynek be kell jönni. Bejött, ezért tudtuk a leghamarabb foglalni a natar csodafalut.

2. Ugyanerre a térképre vittük fel más szerverek random tekercses koordinátáit és a tekercslopásra szánt csapatokat.

3. Január elsején tűkön ülve vártuk, hogy felvihessük az S1 tekercsek koordinátáit, de erre végül csak másodikán került sor, de azt lehet mondani hogy elsején és másodikán a monitor előtt punnyadva ugrásra készen vártuk, hogy kiértesíthessük a tekercslopóinkat.

4. Megjelentek a tekercsek, szétosztottuk vezetők között a koordinátákat, mindenki kapott egyet és indult a szervezés, levelek írkálása, ki mikor mivel érkezzen, majd rövidesen a katonák is elindultak a tekercsekért. Ez mindegyik tekercsnél így volt, és reméltük, hogy hamarabb érünk oda.

Már réges régen elindultunk, amikor eljutott a hír hozzánk, hogy a Pat Elit és a VVC is próbálkozik, de ez a lényegen nem változtatott, időpontot nem tudtunk, csak annyit hogy mennek. Reménykedtünk, hogy hamarabb érünk oda, mákunk volt.

Nem kell minden hülyeségben ármányt és cselszövést feltételezni. Dolgoztunk az ügyön, megtettük ami tőlünk tellett.

Winesack 2009.01.17. 19:25:15

@Kopaszlali:
Kedves Olvasó!

Ha a következő bejegyzést is figyelmesen olvassa, akkor abban láthatja majd, miért is maradtak ki egyes jelentések.

Köszönjük megtisztelő figyelmét!

Winesack 2009.01.19. 06:01:00

@Kopaszlali:
Még eszembe jutott valami. Hogy tudtuk volna kideríteni, hogy mikorra jöttök? Nálunk legalábbis a szervezők közvetlenül keresték meg azokat, akik a közelben voltak, és rendelkeztek megfelelő sereggel/katával/hőssel/kincstárral. Nálatok körlevélben ment ki, hogy "18:25 percre érkezik be Falconicum, onnantól örülhettek!"? Vagy mégis hogy??? Ez elég valószínűtlen.
süti beállítások módosítása